-->
Semudah ABC- Angel Di Maria

Semudah ABC- Angel Di Maria





Angel Di Maria menghasilkan persembahan menarik dengan dua gol untuk membantu Paris Saint-German meraih kemenangan 3-0 ke atas Real Madrid dalam perlawanan pembukaan Liga Juara-Juara, Rabu.

Dengan ketiadaan trio menyerang Kylian Mbappe, Neymar dan Edinson Cavani, Di Maria memberikan dua gol babak pertama  dan Thomas Meunier menambah gol yang ketiga dalam masa tambahan.

Real Madrid, Juara Eropah, tiga tahun berturut-turut dari 2016-18 telah menyingkirkan PSG pada pusingan 16 tahun lalu pada 2017-18, gagal mencetak sebarang gol serta percubaan terhadap gol dan mengalami kekalahan pertama musim ini.

"Saya gembira dengan kemenangan ini. Semua bekerja dalam keras dalam satu pasukan. Tetapi saya beritahu kepada semua orang, kemenangan  ini semudah ABC" kata Di Maria.

Real Madrid yang dibintangi pemain yang baru dibeli dari Chelsea, gagal mencetak sebarang percubaan terhadap gol PSG. Seperti PSG, Real Madrid juga dihantui dengan kecederaan pemain bintang termasuk Isco, Marcelo dan Luka Modric.

"Kita bermain macam budak sekolah. Kita mencipta peluang, tetapi tiada kesungguhan. Benar kata Di Maria, kita diajar ABC oleh Di Maria" kata Zinedine Zidane.

Highlight gol PSG vs Real Madrid:






1 Response to "Semudah ABC- Angel Di Maria"

  1. Follow sini..
    Blog yang menarik.. simple dan loading pun laju..

    ReplyDelete

Semudah ABC- Angel Di Maria

Angel Di Maria menghasilkan persembahan menarik dengan dua gol untuk membantu Paris Saint-German meraih kemenangan 3-0 ke atas...

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel