-->
Kawan rapat The Rock, Kevin Hart Kemalangan

Kawan rapat The Rock, Kevin Hart Kemalangan



(CNN) - Pelakon dan pelawak dan juga kawan rapat "The Rock",  Kevin Hart dan dua yang lain telah terlibat dalam kemalangan kereta di Calabasas, California awal Ahad, menurut satu laporan kejadian California Highway Patrol diperolehi oleh CNN. 
Hart dan pemandu, Jared Black, mengalami "kecederaan belakang utama" dan telah dihantar ke hospital berdekatan untuk rawatan, mengikut laporan. Menurut laporan, Black memandu Hart 1970 Plymouth Barracuda apabila dia hilang kawalan kenderaan, terkeluar dari jalan dan menuju ke dalam gaung.

Keadaan Kereta Kevin Hart Selepas Accident

Dua daripada tiga penumpang terperangkap di dalam kenderaan itu. Hart berjaya keluar dari kenderaan dan meninggalkan tempat kejadian ke kediaman berdekatan untuk mendapatkan pertolongan, mengikut laporan berkenaan. 


Pihak berkuasa mengatakan bahawa Black tidak berada di bawah pengaruh alkohol pada masa kejadian perlanggaran tersebut. 

Penumpang yang ketiga tidak mengalami sebarang kecederaan yang besar. CNN telah menghubungi wakil Hart untuk mendapatkan komen. isteri Hart, Eniko Parrish, memberitahu TMZ dalam temuramah video pada hari Isnin bahawa suaminya "akan baik-baik saja."

Hart membeli Plymouth pada bulan Julai sebagai hadiah hari jadi ke-40 kepada dirinya sendiri.



1970 Plymouth Barracuda yang dibeli Kevin Hart


Sumber-CNN

0 Response to "Kawan rapat The Rock, Kevin Hart Kemalangan"

Post a Comment

Semudah ABC- Angel Di Maria

Angel Di Maria menghasilkan persembahan menarik dengan dua gol untuk membantu Paris Saint-German meraih kemenangan 3-0 ke atas...

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel